Logo
Showtime er en festlig kulmination og den store afslutning på en intenst workshopforløb i tre uger. Her fremvises med stolthed alle de produktioner vi har lavet for hinanden og indbyder andre til at give os feedback på vores arbejde. Til showtime kan der ses seriøse taler med humoristiske tvist, skøre og levende videoer, overbevisende hjemmesider og apps, og ikke mindst pragtfulde plakater med blikfang.

Drengen der ikke kunne kommunikere

Historien handler om en dreng der ikke kan kommunikere, en dag hører han så om et fantastisk sted der hedder RUC. Her kan man lære at kommunikere. Han tager straks afsted. Filmen er bygget op som et eventyr. Hele historien bliver fortalt af en voiceover.
Læs mere

What’s Your Story

Videoen er en introduktion til workshoppen ’online video’ på Kommunikation. Videoen er baseret på ’forfatterens’ egne erfaringer, samt interview med de medstuderende. Den forsøger at skabe et univers, som viser tankerne og arbejdsprocesserne bag det at skabe en video, både personligt og mere generelt gennem de mange genre.
Læs mere

Om Online Video

Vil du at udnytte filmmediets potentiale? Ønsker du at påvirke gennem visuelle og auditive udtryk? Videomediet er en ideel formidlingsramme for kommunikation på en online platform – hvor store dele af befolkningen dagligt søger og henter information. Af denne grund ser man ofte videomediet indgå i store kommunikationsstrategier.
Læs mere

Nemt og grønt på arbejde

Målgruppen for kampagnen er mennesker med mellemlange uddannelser der i overvejende grad har traditionelle 8-16 jobs – med variation. Det kan være pædagoger, bibliotekarer, sekretærer osv. Faste arbejdstider gør samkørselsordninger oplagte, da faste arbejdstider gør det nemt at aftale kørsel med andre.
Læs mere

Rulletrapper i metroen

Offentlig transport er noget, som mange borgere dagligt er i berøring med. For mange er turen i bus, S-tog eller metro en del af deres hverdag og eneste transport mulighed til og fra arbejdet eller studiet. Derfor er det vigtigt at driften er pålidelig, og at transporten fra A til B opleves så overskuelig som muligt for den enkelte.
Læs mere

Facebook og forældre

Denne kampagne har til formål at oplyse forældre om fornuftig brug af Facebook og andre sociale medier, så de kan tage en mulig diskussion op med deres tweens og teenagere for at bringe denne viden og refleksion videre til dem.